Strona główna » Regulamin
I Postanowienia ogólne
- Konferencja “Project Management, Pro Mastery – Ways of Transformation”, zwany w dalszej części Regulaminu „konferencją” lub „wydarzeniem” odbędzie się w dniach:
- prelekcje/wykłady w dniu 25.04.2024 oraz warsztaty w dniu 26.04.2024 roku w Hotelu Ambasador Premium w Łodzi, przy ulicy płk. Jana Kilińskiego 145, 90-315 Łódź, Poland
- Organizatorem wydarzenia jest PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424, zwany w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
- Oficjalny serwis internetowy konferencji znajduje się pod adresem: https://pm2.pmi.org.pl/ a oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy uczestnikiem a organizatorem jest adres e-mail: pm2@pmi.org.pl.
II Zasady uczestnictwa
- Podstawą uczestnictwa w konferencji jest zakup biletu dostępnego na stronie internetowej https://pm2.pmi.org.pl/ oraz uiszczenie opłaty za uczestnictwo do dnia 24 kwietnia 2024 roku. Liczy się data zaksięgowania wpłaty na konto Organizatora.
- Organizator w ramach opłaty za uczestnictwo nie zapewnia dojazdu na miejsce wydarzenia ani noclegu.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu.
- Zabronione jest filmowanie, nagrywanie i fotografowanie uczestników konferencji bez zgody Organizatora.
- Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane będą do wyczerpania 130 przygotowanych miejsc na dzień wykładowy, tj. 25.04.2024 oraz 100 przygotowanych miejsc na dzień warsztatowy. tj. 26.04.2024 lub do 24.04.2024 do godziny 18:00.
- Organizator ma prawo do nie dopuszczenia uczestnika do udziału w konferencji bez podania przyczyny.
III Opłata za uczestnictwo
- Cennik opłat konferencyjnych:
Data obowiązywania |
Rodzaj Biletu |
Cena brutto |
26.02-10.04 |
Jednodniowy normalny (dzień wykładowy) |
850 zł |
Jednodniowy dla członków PMI (dzień wykładowy) |
680 zł |
|
Dwudniowy normalny (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1350 zł |
|
Dwudniowy dla członków PMI (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1080 zł |
|
11.04-21.04 |
Jednodniowy normalny (dzień wykładowy) |
1050 zł |
Jednodniowy dla członków PMI (dzień wykładowy) |
840 zł |
|
Dwudniowy normalny (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1550 zł |
|
Dwudniowy dla członków PMI (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1240 zł |
|
22.04-24.04 |
Jednodniowy normalny (dzień wykładowy) |
1350 zł |
Jednodniowy dla członków PMI (dzień wykładowy) |
1080 zł |
|
Dwudniowy normalny (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1850 zł |
|
Dwudniowy dla członków PMI (dzień wykładowy + dzień warsztatowy) |
1480 zł |
- Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnego obniżenia kwoty opłaty za uczestnictwo. O czym poinformuje na stronie wydarzenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do obniżenia opłaty dla członków PMI PC oraz do udzielania innych zniżek według swojego uznania.
- Możliwe jest dokonanie opłaty konferencyjnej za 1 dzień konferencji “dzień wykładowy” lub dwudniowy “dzień wykładowy + dzień warsztatowy”.
- Po zarejestrowaniu się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej wydarzenia oraz po uiszczeniu opłaty za uczestnictwo, Organizator wyśle pod wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail Uczestnika potwierdzenie rejestracji.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w wydarzeniu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w konferencji Organizator zastrzega sobie prawo do zatrzymania części lub całości opłaty konferencyjnej:
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 30 dnia przed rozpoczęciem konferencji lub wcześniej, Organizator zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę, zatrzymując odstępne w wysokości 50% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji pomiędzy 29 a 15 dniem przed rozpoczęciem konferencji, Organizator ma prawo zatrzymać odstępne w wysokości 75% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w 14 dniu przed rozpoczęciem konferencji lub później, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę.
- W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora wszystkie wpłaty wniesione przez uczestników zostaną im zwrócone w pełnej wysokości.
IV Odstąpienie od umowy i reklamacje
- Uczestnik może odstąpić od umowy, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia dokonania rejestracji. Uczestnik nie może jednak odstąpić od umowy, jeżeli Konferencja została już otwarta, tj. w 25.04.2024.In przypadku skutecznego skorzystania przez Uczestnika z prawa odstąpienia od umowy, kwota wpłacona przez Uczestnika zostanie zwrócona tym samym kanałem płatności, za pośrednictwem którego dokonano płatności za usługę.
- Uczestnik wyraża zgodę na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od umowy, jeżeli do zawarcia Umowy (np. uiszczenia opłaty za uczestnictwo w wydarzeniu) dochodzi na tyle późno, że otwarcie konferencji ma nastąpić przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
- W przypadku braku zgody na spełnienie przez Organizatora świadczenia przed terminem odstąpienia od umowy, umowa z Organizatorem nie będzie mogła być zawarta.
- W przypadku spełnienia świadczenia w całości przez Organizatora, Uczestnik traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało doręczone Organizatorowi po rozpoczęciu świadczenia usług objętych umową, Organizator zachowuje prawo do opłaty za udział w konferencji w kwocie proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili poinformowania go o odstąpieniu.
- Wszelkie reklamacje Uczestników konferencji Organizatora powinny być zgłaszane drogą elektroniczną na adres: pm2@pmi.org.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
V Formy płatności
- Akceptowane formy płatności:
- płatność przelewem na wskazane przez Organizatora konto. Numer konta zostanie wskazany w mailu potwierdzającym rejestrację i/lub na fakturze jeżeli taka forma płatności zostanie wybrana przy składaniu zamówienia.
- płatność online za pośrednictwem https://pmipolandchapter.ticketbutler.io/
VI Bezpieczeństwo
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym odbywać się będzie konferencja.
VII Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych jest Organizator, czyli Stowarzyszenie PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski), z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424.
- Dane kontaktowe administratora danych: biuro@pmi.org.pl, +48 530 700 457.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługują następujące prawa:
- cofnięcia zgody – jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody,
- dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,
- sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,
- żądania usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przechowywania danych,
- wniesienia sprzeciwu,
- wniesienia skargi do organu nadzoru.
- Szczegółowe zasady dotyczące zbierania i przetwarzana danych osobowych Użytkowników Portalu, w tym Zamawiających i Uczestników Konferencji, opisane są w Polityce Prywatności: http://pmi.org.pl/polityka-prywatnosci.
- Nie przekazanie Organizatorowi danych osobowych uniemożliwi realizację celów poniżej opisanych.
- Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
VIII. Dane pozyskiwane w celu realizacji konferencji
- W zakresie danych, których podanie jest obowiązkowe w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wykonanie umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem i realizacja prawnie uzasadnionych celów administratora, a więc realizacja celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspieranie, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzanie świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia i przetwarzane do zakończenia czynności związanych z rozliczeniem wydarzenia, a następnie przez okres przedawnienia wynikający z obowiązujących przepisów prawa. Organizator może przekazać dane osobowe podwykonawcom Organizatora (np. dostawcy oprogramowania, firmy zajmujące się profesjonalnym drukiem identyfikatorów) na zlecenie PMI Poland Chapter w celach związanych z realizacją Wydarzenia.
- Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Wydarzenia zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników.
- W zakresie danych, których podanie jest dobrowolne w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wyrażona zgoda, dokonana poprzez podanie określonych danych w polach formularza,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter będą przetwarzane do zakończenia czynności związanych z realizacją wydarzenia, chyba że wcześniej zgoda zostanie cofnięta.
- Dane podawane na potrzeby wystawienia faktur:
- przetwarzane będą na podstawie wykonania umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, realizacją celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora i wypełnienia obowiązku ciążącego na administratorze, wynikających z roszczeń związanych z realizacją umowy i obowiązków księgowych i rozliczeniowych wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
- przechowywane będą przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy, a udostępniane w zakresie niezbędnym, procesorom, jak np. księgowości oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter.
- Dane rejestrowane i udostępniane w formie zdjęć i nagrań wideo:
- przetwarzane będą na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych celów administratora oraz wykonania umowy, a więc realizacji celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowania profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspierania, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzania świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz zajmującym się profesjonalnym nagrywaniem, fotografowaniem i obróbką materiałów
- dane będą przetwarzane przez okres 2 lat od wydarzenia.
5.Dane pozyskiwane w celach marketingowych i handlowych
Dane, w których wyrażono zgodę na cele marketingowe lub handlowe:
- przetwarzane będą na podstawie wyrażonej zgody w formularzu,
- przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody;
- przekazywane będą podmiotom wskazanym w składanych oświadczeniach.
IX Postanowienia końcowe
- Wydarzenie może być nagrywane i fotografowane przez Organizatora.
- Udział w konferencji jest równoznaczny z przeniesieniem na Organizatora autorskich praw majątkowych do nagrań i zdjęć oraz z wyrażeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:
- gdy Uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany na terenie obiektu
- gdy Uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodę na udzielenie wywiadu przed kamerą, bądź pozowanie do zdjęcia.
- Przetwarzanie danych podczas wydarzenia, w tym poprzez udostępnianie nagrań i zdjęć jest zgodne z przepisami ochrony danych osobowych.
- Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji zapisów rozstrzyga Dyrektor Zarządzający łódzkiego Oddziału PMI Poland Chapter Daniel Stańczak, a dotyczące realizacji umowy sąd powszechny.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane w przypadku Użytkowników będących konsumentami przez właściwy sąd powszechny, przy czym konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może on:
- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
- złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w konferencji i obowiązują wszystkich uczestników.
- Organizator ma prawo do zmiany miejsca i terminu konferencji, o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.
- Organizator ma prawo do zmian w niniejszym Regulaminie, o których Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.